OVER 44´000 SOLGTE – LAGRINGSMAGI HJEMME OG PÅ HYTTA

Om Bag'in

Ideen om Bag’in oppsto i 2016, da Kåre Normann Sekkesæter og hans svigermor skulle åpne hytta på Hvaler etter vinteren. Da oppdaget de at presenningen Kåre hadde pakket inn utemøblene i, et halvt år tidligere, var blåst bort. Alt som hang igjen var noen taustumper. Dermed startet letingen etter et møbeltrekk som ville ta bedre vare på utemøblene gjennom hele vintersesongen.

Prototypen

Den første

Etter grundig markedsundersøkelse innså Kåre Normann Sekkesæter at det eksisterende utvalget av møbeltrekk var utilstrekkelig, spesielt når det gjaldt å hindre at de blåste bort. Dette inspirerte Kåre og hans svigermor til å utvikle sin egen unike løsning med en todelt konstruksjon som sørget for pålitelig beskyttelse uten risikoen for å bli tatt av vinden.

Kåre var også opptatt av å løse problemet med lufting og ventilasjon, og derfor inkluderte han smarte luftekanaler i Bag’in-designet. Etter utallige prototyper ble den første versjonen av Bag’in endelig fullført i 2017.

I dag er Kåres svigermor fortsatt en verdifull del av Bag’in-teamet, som en dedikert syerske.

Blir lansert

Den første originalen

I 2018 introduserte vi Bag’in, en banebrytende løsning for oppbevaring av utemøbler som holder møblene dine tørre og intakte hele vintersesongen. Bag’in er helt vanntett, laget av førsteklasses, slitesterkt materiale som tåler snø og regn. Den er designet med ventilasjonsmuligheter for å sikre god luftstrøm og for å slippe ut eventuell oppsamlet fuktighet.

Bag’in består av to hoveddeler: en stabil underdel der møblene stables, og et påkledningslignende overtrekk som festes på toppen av møblene. Disse delene er sømløst sammenkoblet med en robust glidelås som sikrer en solid konstruksjon. Med Bag’in kan du være trygg på at utemøblene dine vil være beskyttet mot vær og vind uten å blåse bort eller bli ødelagt.

Møt gründeren

Gründer Kåre Normann Sekkesæter brenner for gode kundeopplevelser, og er opptatt av at produktet skal ha verdi:

 
Les mer om gründeren

I 2017, da den første prototypen var klar, bestemte Kåre seg for å teste den på egne og naboers utemøbler. Han banket på over 100 naboers dører og høflig spurte om han kunne beskytte utemøblene deres. Responsen var overveldende positiv, og Kåre fikk verdifull innsikt i både folks utemøbelbehov og deres villighet til å investere i produktet.

I 2018 lanserte vi den første Bag’in, og suksessen har vært en ekte eventyrreise. Hvert eneste år blir Bag’in utsolgt om høsten, og vi fortsetter å utvide vårt sortiment med nye og forbedrede produkter. Dette er historien om hvordan en enkel idé og nabolagets støtte ble til en suksesshistorie.

«NÅR FOLK SIER ‘EN SÅNN TRENGER JEG OGSÅ’, DA VET DU AT IDEEN DIN HAR ET GODT POTENSIAL!»