Reklamasjon
Her kan du registrere din reklamasjon. Vær oppmerksom på at garantien kun gjelder ved produksjonsfeil, og ikke ved feil og skader som skyldes manglende rengjøring og vedlikehold av Bag'in. Revner og rifter som er forsøkt reparert med gaffateip får vi dessverre ikke gjort noe med. Bruk vårt REPAIR KIT til å reparere slike skader, eller ta kontakt med kundeservice for råd og veiledning.
Bag'in er et kvalitetsprodukt som skal vedlikeholdes og rengjøres hvert år for å bevare sine beskyttende egenskaper. Vi anbefaler vårt rengjøringskit REFRESH med rens og impregnering, spesielt utviklet for Bag'ins materiale. Ta vare på Bagi'n, så tar Bag'in vare på utemøblene dine – år etter år. Bra for miljøet, og bra for lommeboka!
Etter at vi har godkjent reklamasjonen din, vil vi så langt det går forsøke å reparere skaden. Dersom det ikke lar seg gjøre, får du et nytt produkt av oss.
Produktet som sendes inn må være tørt. Dersom verkstedet mottar et fuktig produkt vil ikke reklamasjonen behandles, da verkstedets HMS-regler forbyr de fra å jobbe med våte eller fuktige ting. Bagen vil da sendes til destruksjon og ikke tilbake til kunden.